MTV STAAT OP SPRINGEN

MTV, de zender met een nogal breed assortiment aan gouden strotjes en minder muziekaal, doch zeer vermakelijke Amerikaanse real life sterretjes. Een zender die het zelfs aandurft een Brooke Hogan weekend break in te lassen lijkt geen reclame nodig te hebben. Niets blijkt minder waar, maar wanneer het moet, doen ze het wel in hun eigen MTV stijltje. Lees verder »

It’s raining ads

Regen is een van de geschenken van moeder aarde die de meesten van ons het liefst zouden teruggeven. We zien deze ongewenste nattigheid dan ook liever verdampen door onze geliefde zonnestralen. Al is niet iedereen dat met ons eens. Naast de regenaanbiddende medicijnmannen en H2O-omarmende boeren is er ook een organisatie  genaamd RAINCAMPAIGN® die de druppels elke keer weer van harte verwelkomt. Lees verder »

Hiep Hiep Secretaresse

Vandaag is de dag aangebroken, waarop alle geliefde secretaresses stiekem weer klaar zitten om de asociaal grote boeketten, zorgvuldige geselecteerde bonbons en kaarten vol lovende woorden in ontvangst te nemen. Op secretaressedag is alleen het beste goed genoeg voor de rechterhand van het kantoor. Mocht je secretaresse toch wat te subtiel zijn geweest met haar hints, dan hebben we hier nog wat last minute ideeën. Voor alle secretaresses: een hele fijne dag! Lees verder »

Glazen Fruit

De zon lijkt het gevecht met de wolken steeds vaker te winnen, waarmee we vol vreugde kunnen stellen dat de zomer er dan toch ein-de-lijk aankomt. Zonnebrillen worden permanent op onze roodaanlopende neuzen geplaatst, gemanicuurde tenen worden in het nieuwste paar Prada wedges gepropt en de smaakpapillen worden getrakteerd op een verkoelend zomerdrankje. Als het aan Smirnoff ligt genieten we dit jaar zowel letterlijk als figuurlijk van deze vloeibare verfrissing. Lees verder »

Mark Your Words

Een zwarte markeerstift, onmisbaar in ieders etuigarderobe. Op de middelbare school al een regelrechte hype, onuitwisbare groetjes, kusjes en bff-jes werden met zorg op elk stukje overgebleven kaft neergekalkt. Eenmaal in 2011 aangekomen blijkt het gros van de opgroeiende kladders zich verplaatst te hebben naar de digitale wereld. Om deze generatie het gelukzalige gevoel van creatief stiftgebruik niet te ontnemen, komt de koning van de markers met een artistiek idee. Lees verder »

Fotograferen uit het houten tijdperk

Hipstamatic, LomoLomo en Instagram. De special effects en onzichtbare lenzen doen ons geloven dat we een echte klassieker in handen hebben. Helaas verdwijnt dit professionele-fotograaf-uit-de-jaren ‘30-gevoel als sneeuw voor de zon, wanneer we een mainstream smartphone à la 2011 in ons vuistje ontdekken. Lees verder »

Sushi voor het goede doel

Het land dat er voor gezorgd heeft dat we ons leven mogen verrijken met goddelijke rijst-vis creaties, het land dat eeuwige kinderen heeft gecreëerd met Pokémon en het land dat ons geleerd heeft vogels te vouwen uit kleine stukjes papier. Let’s face it, Japan verdient gewoon alle hulp van de wereld! Lady Gaga ging ons al voor en doneerde maar liefst 16! Miljoen dollar aan het land met de rode zon. Lees verder »

Wrangler speelt met vuur

Werken met mensen uit de filmindustrie is een bekend fenomeen in de reclamewereld. Dat flesje parfum krijgt net wat meer allure in de aanwezigheid van ons bekende piratenprinsesje en de verkoop van voetbalstampers scoort hoog door de aanwezigheid van een paar professionele voetbalkuiten waar je u tegen zegt. Wrangler duikt voor hun nieuwe campagne ook de heuvels van Hollywood in, maar dan net op een iets andere manier. Lees verder »

Heavy Advertisement

Hoe krijg je spierbulken (in wording) naar de fitness-studio? Dat is de vraag die sportschool Iron Kore bezighield bij het ontwikkelen van hun creatieve ad. Lees verder »

Je zegt het met koffie

Iedereen is er bekend mee, het moment in de morgen waarbij je ogen nog moeite hebben met de zonnegloren en je hersenpan nog steeds in het stadium slaapstand verkeert. Het medicijn vinden we in het heilige kopje koffie, waarbij het shot cafeïne ons op weg helpt naar de wereld van de levenden. Lees verder »

Bekijk onze brochure

Versterk je retailmerk



Volg Crossmarks op de voet

Socialize met Crossmarks