Pop-up store Marlies Dekkers in Harrods

Het succesvolle lingeriemerk Marlies Dekkers heeft een pop-up store geopend in het luxe warenhuis Harrods. De ruimte is door Marlies Dekkers zelf ontworpen. De pop-upstore zal een maand te zien zijn in Harrods, waarna vervolgens zal worden bepaald welke plek het lingeriemerk in het populaire warenhuis krijgt.

Marlies Dekkers is een goed voorbeeld van een merk dat haar positionering en merkwaarden uitstekend weet te vertalen. Het lingeriemerk, dat onder meer staat voor vrouwelijkheid, schoonheid en zelfverzekerdheid,  blijft dicht bij haar eigen identiteit. Marlies Dekkers zegt hier zelf over:
Ik hou van het Engelse gezegde: ‘more front than Harrods’. Het gezegde betekent ook dat Harrods voor niemand zal veranderen. Ik deel het sentiment. Het merk Marlies Dekkers blijft trouw aan haar merkwaarden en visuele identiteit, en houdt dezelfde principes aan van high design esthetiek en integriteit.”

Ook haar brandstores in Amsterdam en Antwerpen hebben de gewenste uitstraling, waarmee ze zich duidelijk onderscheid. Zo is er altijd een loungedeelte, open haard en ruime comfortabele paskamers in een boutique-achtige sfeer. Daarnaast weet het lingeriemerk de juiste personen en merken aan haar merk te koppelen. Zo dragen celebrities als Lady Gaga, Dita von Teese en Katy Perry (succesvolle en krachtige vrouwen) haar lingerie, en was een van haar bh’s te zien in the Sex And The City film.

Ik ben benieuwd welk vervolg de pop-up store krijgt. Zal het als lingeriemerk worden toegevoegd bij Harrods of krijgt het een shop-in-shop?


‘Carrie’ in Marlies Dekkers lingerie


Lady Gaga in Marlies Dekkers Lingerie

Plaats een reactie


Ik ontvang graag CC:live Newsfeed!

Bekijk onze brochure

Versterk je retailmerk



Volg Crossmarks op de voet

Socialize met Crossmarks