Crossmarks neemt Pluspoint over

10.06. 2015 | 2992 x bekeken

In het verleden heeft Pluspoint zich in retailcommunicatie en –activatie bewezen en is daarmee een passende aanvulling op Crossmarks. Zelf heeft Crossmarks de afgelopen jaren een groei doorgemaakt van communicatiebureau naar strategisch adviesbureau voor formule-ontwikkeling en positioneringstrajecten. Buiten het werk dat Crossmarks voor hun klantportfolio levert bleef er een behoefte aan retailactivatie en –communicatie. Voor Crossmarks reden genoeg om Pluspoint over te nemen.

Pluspoint na overname
De vijf medewerkers die werkzaam zijn voor Pluspoint, zijn om met een frisse blik te beginnen, verhuisd naar het gebouw De Machinist in Rotterdam. Hier gaat Pluspoint los van Crossmarks werken voor hun eigen klanten. Wel geeft Albert Top in eerste instantie, totdat er een nieuwe directeur aangesteld is, dagelijks leiding aan het bureau.

Achtergrondinformatie
Crossmarks bestaat dit jaar 18 jaar en er werken 20 mensen. Daarbij werkt Crossmarks momenteel onder meer voor Arke/Tui, Jan Linders supermarkten, Baderie, Blokker, Toyota, Charles Vögele en Fair Play Casinos. In het klantenportfolio van Pluspoint staan namen als Goossens (woonwinkels), Hubo, SNS Bank, Vodafone, Euretco en Arla.

Toekomstige overnames, zoals overname van digitale partijen, worden wat betreft Crossmarks niet uitgesloten. Reden hiervoor is dat het in het DNA van Crossmarks ligt om in Nederland partijen te zoeken, die haar opdrachtgevers in het retailspeelveld met aanvullende services kan bedienen.

Al het nieuws
Het nieuwe Bike Totaal wil dat iedereen ‘m pakt
Lees verder
Hoe blijf je als winkelier succesvol? Onze Strategy Director geeft tips
Lees verder
Een nieuw restaurantconcept voor La Place
Lees verder