Blogartikel

Veelbelovende 3D visualisatie technologie voor retailers in de woonbranche

01.11.2016 | 2356 x bekeken

Tango is een nieuwe technologie ontwikkeld door Google waarmee depth en motion tracking verenigd worden in de nieuwe generatie smartphones en tablets. Hiermee krijgen die devices de mogelijkheid om de omgeving driedimensionaal te ‘scannen’. Google stelt gebruikers zo in staat om realtime alle maatvoeringen van een ruimte, objecten, mensen, dieren te kunnen zien en op te slaan. Zo kan je met één druk op de knop (of een paar) een fysiek object digitaal vastleggen of een 3D object in de fysieke omgeving bekijken op een smartphone.

Lenovo heeft een half jaar geleden ’s werelds eerste Tango-enabled smartphone uitgebracht en naar verwachting zullen andere smartphone snel volgen. Volgens Lowe’s Innovation Labs is augmented reality zo een heel stuk toegankelijker gemaakt voor de consument en zien zij dit als een grote stap voorwaarts in hun visie hoe consumenten technologie zullen gebruiken bij het ontwerpen en (ver)bouwen van hun huis.

Lowe zal de aankomende periode groots uitpakken in hun winkels om het winkelend publiek de mogelijkheden van Tango zelf te laten ontdekken.

image_lowe1
image_lowe2
image_lowe3
image_lowe4

Meer informatie over Google Tango
Meer informatie over de Lenovo Phab 2 Pro
Meer informatie over Lowe’s Innovation Labs

Meest gelezen

De toekomst van de supermarkt is niet meer wat ie geweest is

Lees verder

Woonretailers spelen onvoldoende in op de veranderende klant

Lees verder

RetailTrends sprak zeven succesvolle retailers. Wat is hun geheim?

Lees verder