Middels diverse imagocampagnes hebben we bekendheid gegeven aan de nieuwe positionering. Waar veel concurrenten kiezen om lage prijzen, acties of producten centraal te zetten in campagnes, hebben we voor Baderie besloten om het proces centraal te zetten. Crossmarks maakt samen met Baderie de keuze om focus aan te brengen in de middeleninzet. Van een versnipperde inzet met weinig zichtbare middelen, naar TV commercials op landelijke zenders met een groot bereik van de doelgroep.
Het Badkamerboek is een compleet naslagwerk, boordevol met inspiratie en informatie voor de indeling, functionaliteiten en daarbij behorende producten voor je nieuwe badkamer. Keuzes voor de badkamer zijn vanuit esthetiek snel gemaakt, maar Baderie streeft ernaar niet alleen badkamers te maken die er fantastisch uitzien, maar die ook praktisch zijn in het gebruik. Daarom zet Baderie in het Badkamerhandboek de voor- en nadelen en mogelijkheden van indelingen en producten voor haar klanten uiteen.
Daarnaast is er een inspiratiefolder ontwikkeld die klanten ontvangen wanneer zij online informatie aanvragen. Deze folder inspireert met leuke tips en ideeën en activeert de klant om een bezoek aan de showroom te brengen.
Bij Baderie zijn de mogelijkheden voor een nieuwe badkamer eindeloos. Baderie helpt de klant bij de samenstelling en totstandkoming van haar ideale badkamer door samen 5 stappen te doorlopen (Inspireren, Kiezen, Ontwerpen, Realisatie, Genieten) en zorgt zo voor het meest comfortabele aankoopproces.
Baderie inspireert meerdere malen per jaar met een tv-commercial en krant over badkamertrends. De stappen ‘Inspireren’ en ‘Kiezen’ staan hierin centraal.
Tevens ligt in de showroom de nieuwste uitgave van de Baderie Trendkrant klaar, waarin een aantal badkamertrends worden uitgelicht.
Crossmarks heeft in samenwerking met Baderie een uniek concept ontwikkeld: Baderie All-in. Duidelijker kan niet! Bij Baderie All-in weet je vooraf namelijk precies wat je kwijt bent voor je badkamer…Één prijs voor je nieuwe badkamer, inclusief alle producten en volledige installatie. Crossmarks was verantwoordelijk voor het communicatieconcept van Baderie All-in, inclusief naming en logo en ontwikkelde naast de TV-commercial ook instore materiaal (o.a. prijskaarten, plafondhangers en flyers). De Baderie All-in commercial is nu op tv te zien en hier te bekijken.
Om de klant vanaf dag 1 het gevoel te geven dat het proces volledig onder controle is, hebben we het merkattribuut ‘De comfortmap’ ontwikkeld. Elke fase die de klant doormaakt, komt in deze map aan bod. Van inspireren tot en met het genieten van de nieuwe badkamer. De map bevat waardevolle informatie en tips. Bovendien kan alle correspondentie rond de badkamer, inclusief monsters en staaltjes erin bewaard worden. Naast de map hebben we een logboek ontwikkeld dat de monteurs invullen en achterlaten tijdens de installatie van de badkamer of toiletruimte. Via het logboek kunnen monteurs en klant over en weer communiceren over vragen en de voortgang, ook als de klant overdag niet thuis is.
Sinds november 2015 wordt de nieuwe commercial van Baderie op de STER uitgezonden. De stappen ‘Inspireren’ en ‘Kiezen’ staan hierin centraal. De mogelijkheden bij Baderie zijn namelijk eindeloos en Baderie adviseert klanten graag over de trends en mogelijkheden voor een badkamer. De inzet van deze inspirerende commercial zorgt voor een substantiële traffic toename.