De HAH-folder Buiten Gewoon verandert qua look en feel met de seizoenen mee. Van zonnig geel in de zomer tot warm bruin in de herfst. Naast aantrekkelijke acties brengt de folder seizoensgebonden tips bij de mensen thuis. Voor klanten die snel de juiste keuzes willen maken is een handige productvergelijker geïntroduceerd in de folder.
Alle instore communicatie sluit op elkaar aan en versterkt de merkbeleving op de winkelvloer. Crossmarks ontwikkelde een complete line-up met daarin onder meer: een totempaal van drie-en-een-halve meter hoog, actieborden, inspirerende merkbillboards en duidelijke schapkaarten.
De eerste seizoenswinkel werd in Uden geopend. Met de verspreiding van groene gieters onder inwoners, werd de aandacht gevestigd op de feestelijke openingsdagen van de Boerenbond in deze Brabantse gemeente. Naast leuke activiteiten kon men profiteren van aantrekkelijke kortingen en tegelijkertijd kennismaken met de Boerenbond nieuwe stijl. En wie de zin ‘De lente is pas echt begonnen, als…’ op ludieke manier wist af te maken, kon zomaar uitgenodigd worden voor een prachtige ballonvaart
Voor de lancering van de webshop ontwikkelden we een activatiecampagne. Daarbij stond het thema ‘ontdekken’ centraal. Ontdekken hoe makkelijk het is om online producten te bestellen. En ontdekken welke handige tips Boerenbond en Welkoop voor je hebben. Met acties in de folder motiveerden we 2,6 miljoen huishoudens om zelf te ontdekken dat ze online nog meer kunnen verwachten van hun vertrouwde buitenleven leverancier. De tekstuele boodschap werd versterkt door een speciaal voor Boerenbond en Welkoop ontwikkelde beeldtaal die het online en offline buitenleven samenbrengt.