Crisis?
Crisis?
Welke
crisis?

Er zijn er steeds meer. En ze blijven ook langer. Crises. We zijn er inmiddels mee vertrouwd en geven ze zo makkelijk de schuld van onze handelingsverlegenheid. Succesvolle retailers zien een crisis als een startsignaal voor echte innovatie en disruptie. Ze kijken hoe blijvende veranderingen in eisen en gedrag kunnen leiden naar nieuwe mogelijkheden en herschikking in hun aanbod en formule.

Wat kun je doen in tijden van crisis?

  • Merkvoorkeur creëren, sterke merken worden namelijk sneller gekozen.
  • Aansluiten bij veranderende klantbehoefte, vanuit de kracht van je merk.
  • De optimale balans creëren tussen prijsperceptie en waardeperceptie.

Hoe Crossmarks mij kan helpen? Crossmarks ondersteunt retailers en teams met kennis en inzicht in veranderend klantgedrag om voorkeur te winnen in tijden van crisis.

Vraag vrijblijvend een adviesgesprek aan

Vul hieronder je gegevens in, dan nemen we snel contact met je op.

Nieuwsbrief opt-in
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Lees onze privacyverklaring voor meer informatie over hoe wij met uw gegevens omgaan.

Continu van nu zijn