Van beloven naar beleven

360 graden merkervaring

Een unieke, authentieke en relevante positionering is het fundament van elk sterk retailmerk. Hoe zorgt u ervoor dat klanten uw beoogde positionering ook daadwerkelijk ervaren en een voorkeur voor uw merk ontwikkelen? Merkbeleving is het sleutelwoord. We helpen u om een consistente merkbeleving te realiseren, elke keer wanneer klanten met uw retailformule in aanraking komen.

Wilt u de merkpositionering tot leven laten komen in alle klantcontactmomenten?

Laat uw e-mailadres of
telefoonnummer achter. Dan nemen wij snel contact met u op.

Meer Info

Meer Info

‘Merkbewijsstukken’ die de klant kan ervaren

De 360 graden merkbeleving-workshop is een interactieve workshop waarin we samen brainstormen over de ontwikkeling van ‘merkbewijsstukken’. Anders gezegd: hoe kunnen we klanten bij elk contactmoment laten ervaren wat uw merk uniek maakt? De merkpositionering kan op veel manieren tot leven komen: van de fysieke retailomgeving tot het gedrag van uw personeel. Ook kijken we hoe huidige bewijsstukken het merkverhaal beter kunnen ondersteunen.

Voorwaarde voor deze workshop is dat er een duidelijk beschreven merkpositionering is en dat deze bekend is bij deelnemers van de workshop.

Wat levert het u op?

De 360 graden merkbeleving-workshop levert u het volgende op:
• leren van technieken om uw merkpositionering toe te passen bij ideevorming
• een selectie van bestaande merkbewijsstukken
• concrete ideeën voor nieuwe merkbewijsstukken

Wilt u de merkpositionering tot leven laten komen in alle klantcontactmomenten?

Laat uw e-mailadres of telefoonnummer achter. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Retaildesign

Creëer een retailomgeving die aansluit bij de kracht van uw merk en de behoeften van de consument.

Lees verder

Assortiment- en prijsstrategie

In twee sessies uw assortiment- en prijsstrategie herijken en verder ontwikkelen.

Lees verder

Formuleontwikkeling

Intensief ontwikkelingstraject om van uw retailformule een succesformule te maken.

Lees verder

Merkstrategie

Uw retailformule onderscheidend positioneren én voorkeur creëren bij uw doelgroep.

Lees verder

Strategisch retailvisietraject

Een gefundeerde visie en strategie waarmee uw retailformule klaar is voor de toekomst.

Lees verder

The Retail Future Lab

Continu op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, dé basis voor retailinnovatie.

Lees verder

Winkelanalyse

In hoeverre sluit uw winkel aan op de veranderende consumentenbehoeften?


Lees verder

Contextanalyse & toekomstbeeld

Volledig op de hoogte van de belangrijkste ontwikkelingen voor uw retailformule.

Lees verder

Organisatieanalyse

Een compleet beeld van de interne organisatie achter uw retailformule.

Lees verder