Van beloven naar beleven

360 graden merkervaring

Een unieke, authentieke en relevante positionering is het fundament van elk sterk retailmerk. Hoe zorg je ervoor dat klanten jouw beoogde positionering ook daadwerkelijk ervaren en een voorkeur voor jouw merk ontwikkelen? Merkbeleving is het sleutelwoord. We helpen je om een consistente merkbeleving te realiseren, elke keer wanneer klanten met jouw retailformule in aanraking komen.

Wil je de merkpositionering tot leven laten komen in alle klantcontactmomenten?

Laat je e-mailadres of
telefoonnummer achter. Dan nemen wij snel contact met je op.

Meer Info

Meer Info

‘Merkbewijsstukken’ die de klant kan ervaren

De 360 graden merkbeleving-workshop is een interactieve workshop waarin we samen brainstormen over de ontwikkeling van ‘merkbewijsstukken’. Anders gezegd: hoe kunnen we klanten bij elk contactmoment laten ervaren wat jouw merk uniek maakt? De merkpositionering kan op veel manieren tot leven komen: van de fysieke retailomgeving tot het gedrag van jouw personeel. Ook kijken we hoe huidige bewijsstukken het merkverhaal beter kunnen ondersteunen.

Voorwaarde voor deze workshop is dat er een duidelijk beschreven merkpositionering is en dat deze bekend is bij deelnemers van de workshop.

Wat levert het op?

De 360 graden merkbeleving-workshop levert jou het volgende op:
• leren van technieken om jouw merkpositionering toe te passen bij ideevorming
• een selectie van bestaande merkbewijsstukken
• concrete ideeën voor nieuwe merkbewijsstukken

Wil je de merkpositionering tot leven laten komen in alle klantcontactmomenten?

Laat je e-mailadres of telefoonnummer achter. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Trendrabbit

Trendrabbit biedt de tools om je klanten beter te begrijpen, te anticiperen op trends, en je team te versterken om snel in te kunnen spelen op de meest relevante trends!

Lees verder

Retaildesign

Creëer een retailomgeving die aansluit bij de kracht van jouw merk en de behoeften van de consument.

Lees verder

Assortiment- en prijsstrategie

In twee sessies jouw assortiment- en prijsstrategie herijken en verder ontwikkelen.

Lees verder

Formuleontwikkeling

Intensief ontwikkelingstraject om van jouw retailformule een succesformule te maken.

Lees verder

Merkstrategie

Uw retailformule onderscheidend positioneren én voorkeur creëren bij uw doelgroep.

Lees verder

Strategisch retailvisietraject

Een gefundeerde visie en strategie waarmee uw retailformule klaar is voor de toekomst.

Lees verder

The Retail Future Lab

Continu op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, dé basis voor retailinnovatie.

Lees verder

Winkelanalyse

In hoeverre sluit uw winkel aan op de veranderende consumentenbehoeften?


Lees verder

Contextanalyse & toekomstbeeld

Volledig op de hoogte van de belangrijkste ontwikkelingen voor uw retailformule.

Lees verder