Retaildesign in lijn met uw merk

Retaildesign

Door ontwikkelingen in koopgedrag is de rol van de fysieke winkel sterk veranderd. De retailomgeving is er niet meer alleen voor transactie, maar zeker ook voor attractie. Het is een ontmoetingsplek waar uw klanten kunnen samenkomen, ervaren, leren en ontdekken. Wij helpen u de verschillende winkelfuncties optimaal in te zetten, zodat u op al uw locaties een betekenisvolle verbinding maakt met uw klanten en uw merk de show steelt.

Een retailomgeving die uw merk versterkt en aansluit bij de klantwensen van vandaag en morgen?

Laat uw e-mailadres of
telefoonnummer achter. Dan nemen wij snel contact met u op.

Meer Info

Meer Info

Een zorgvuldige werkwijze

Om te komen tot een retaildesign dat uw merk maximaal versterkt, doorlopen we verschillende stappen. We definiëren de conceptuitgangspunten, komen tot een definitief ontwerp en uiteindelijk begeleiden we de daadwerkelijke bouw van uw nieuwe retailconcept. Aan de basis staat altijd een uitgebreide analyse, waarbij we kijken naar uw retailformule, de klantreis en veranderde consumentenbehoeften. Zo maken we gefundeerde keuzes over de rol van retailtechnologie, de look & feel van de winkel, winkelzones, looproutes en instore communicatie. Met behulp van stijlgroepen kunnen we uw retaildesign fijnmazig afstemmen op de verschillende voorkeuren binnen uw doelgroep

Wat levert het u op?

Een retailomgeving die aansluit bij de kracht van uw merk en de veranderende behoeften van de consument. Alle gemaakte keuzes leggen we vast in een handboek voor een succesvolle uitrol in al uw winkels.

Een retailomgeving die uw merk versterkt en aansluit bij de klantwensen van vandaag en morgen?

Laat uw e-mailadres of telefoonnummer achter. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

Assortiment- en prijsstrategie

In twee sessies uw assortiment- en prijsstrategie herijken en verder ontwikkelen.

Lees verder

360 graden merkbeleving

In een intensieve workshop uw merkpositionering vertalen naar een 360 graden merkbeleving.

Lees verder

Formuleontwikkeling

Intensief ontwikkelingstraject om van uw retailformule een succesformule te maken.

Lees verder

Merkstrategie

Uw retailformule onderscheidend positioneren én voorkeur creëren bij uw doelgroep.

Lees verder

Strategisch retailvisietraject

Een gefundeerde visie en strategie waarmee uw retailformule klaar is voor de toekomst.

Lees verder

The Retail Future Lab

Continu op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, dé basis voor retailinnovatie.

Lees verder

Winkelanalyse

In hoeverre sluit uw winkel aan op de veranderende consumentenbehoeften?


Lees verder

Contextanalyse & toekomstbeeld

Volledig op de hoogte van de belangrijkste ontwikkelingen voor uw retailformule.

Lees verder

Organisatieanalyse

Een compleet beeld van de interne organisatie achter uw retailformule.

Lees verder