Strategische sessies
In meerdere strategische sessies geven we samen op grondige wijze hernieuwde invulling aan alle formuleonderdelen. Zo beantwoorden we vragen over de toekomstige rol van het personeel, het aanbod van services en diensten, en de samenstelling van het assortiment. Per werksessie gaan we de diepte in op één of meerdere formuleonderdelen. Met elkaar maken we strategische keuzes waar je de komende jaren op kunt voortbouwen. Alleen door de nieuwe retailvisie consequent te vertalen naar alle klantcontactmomenten, kan je het gewenste beeld en een voorkeurspositie bij de doelgroep creëren.
De sessies worden verzorgd door een vast team van retailstrategen, aangevuld met specialisten per formuleonderdeel. In deze sessies geven we invulling aan:
Vierdaagse formuleontwikkeling
We bieden de mogelijkheid om jouw retailvisie in slechts vier dagen strategisch te vertalen naar alle onderdelen van jouw retailformule. In vier strategische sessies, verspreid over vier weken, behandelen we alle onderdelen van jouw formule; van marketing tot vestigingsplaats en van winkelomgeving tot personeel. Is meer verdieping nodig, dan kunnen we in overleg het aantal sessies altijd uitbreiden.