U kunt pas responsive zijn als u continu op de hoogte blijft van wat er speelt, zowel binnen uw organisatie als daarbuiten. Met deskresearch, fieldresearch, kwalitatief en kwantitatief onderzoek signaleren wij relevante trends en insights voor uw retailformule. Denk hierbij aan een analyse van uw winkels, de organisatie, de markt en klantbehoeften. Deze inzichten vertalen we naar kansen en verbeterpunten voor uw retailformule.
In één ochtend op de hoogte van de 10 belangrijkste retail trends van het moment en hun impact op uw formule.
Lees verderDeze scan maakt snel inzichtelijk in hoeverre uw organisatie in staat is om responsive te worden.
Lees verderIn één dag vinden we samen beslissende inzichten voor de verdere ontwikkeling van uw formule en bent u met uw team weer helemaal aangesloten op het retailen van nu.
Lees verderEen compleet beeld van de interne organisatie achter uw retailformule.
Lees verderVolledig op de hoogte van de belangrijkste ontwikkelingen voor uw retailformule.
Lees verderHoe verhoogt u het winkelrendement met behulp van in-store analytics en direct toepasbare adviezen van onze retailspecialisten?
Lees verderContinu op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, dé basis voor retailinnovatie.
Lees verderRetailsucces op de langere termijn vereist een duidelijke visie. Wat is de rol en positie van uw retailformule in de toekomst en wat is de weg daarnaartoe? Wij helpen u bij de aanscherping van uw retailvisie en de doorvertaling daarvan naar een toekomstgerichte strategie.
Lees verderAlleen als u de kracht van uw retailformule overtuigend weet over te brengen, verovert u een voorkeurspositie in het hoofd en het hart van de klant. Dat vraagt om een juiste vertaling van de retailvisie en merkstrategie naar alle onderdelen van de retailorganisatie.
Lees verder