Een realistisch beeld van de toekomst
als startpunt van een nieuwe koers

Contextanalyse & toekomstbeeld

Retail is altijd in beweging en de behoeften van jouw klanten veranderen sneller dan ooit. Een realistisch beeld van de toekomst in jouw branche helpt je de koers van jouw retailformule te bepalen.

Een contextanalyse geeft je duidelijk inzicht in de ontwikkelingen waar jouw retailformule mee te maken krijgt.

Wil je zicht op ontwikkelingen met impact op jouw retailformule?

Laat je e-mailadres of
telefoonnummer achter, dan nemen wij snel contact met je op.

Meer Info

Meer Info

Een contextanalyse op vier domeinen

Met ervaren onderzoekers doen we op basis van deskresearch onderzoek naar relevante ontwikkelingen binnen jouw branche. Deze ontwikkelingen worden onderverdeeld in vier domeinen:

    • maatschappelijke ontwikkelingen
    • marktontwikkelingen
    • consumentenontwikkelingen
    • technologische ontwikkelingen

 

Wat levert het je op?

Je ontvangt een compleet beeld van de markt en de klantwensen van vandaag en morgen. Dit schetsen we aan de hand van ontwikkelingen op de vier domeinen en een uitgeschreven toekomstbeeld van jouw branche. Dit toekomstbeeld is een ideaal vertrekpunt voor jouw aangescherpte retailvisie.

Wil je zicht op ontwikkelingen met impact op jouw retailformule?

Laat je e-mailadres of telefoonnummer achter. dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Instore Communicatie Toolbox

Onze Instore Communicatie toolbox helpt je bij het bieden van de beste ervaring voor klanten in jouw fysieke winkel.

Lees verder

Formule Boost

Direct resultaat met toepasbare ideeën voor winkelformule-innovatie met onze analyse en interactieve sessie.

Lees verder

Trendrabbit

Trendrabbit biedt de tools om je klanten beter te begrijpen, te anticiperen op trends, en je team te versterken om snel in te kunnen spelen op de meest relevante trends!

Lees verder

Retaildesign

Creëer een retailomgeving die aansluit bij de kracht van jouw merk en de behoeften van de consument.

Lees verder

Assortiment- en prijsstrategie

In twee sessies jouw assortiment- en prijsstrategie herijken en verder ontwikkelen.

Lees verder

360 graden merkbeleving

In een intensieve workshop jouw merkpositionering vertalen naar een 360 graden merkbeleving.

Lees verder

Formuleontwikkeling

Intensief ontwikkelingstraject om van jouw retailformule een succesformule te maken.

Lees verder

Merkstrategie

Jouw retailformule onderscheidend positioneren én voorkeur creëren bij jouw doelgroep.

Lees verder

Strategisch retailvisietraject

Een gefundeerde visie en strategie waarmee uw retailformule klaar is voor de toekomst.

Lees verder