Een realistisch beeld van de toekomst
als startpunt van een nieuwe koers

Contextanalyse & toekomstbeeld

Retail is altijd in beweging en de behoeften van uw klanten veranderen sneller dan ooit. Een realistisch beeld van de toekomst in uw branche helpt u de koers van uw retailformule te bepalen.

Een contextanalyse geeft u duidelijk inzicht in de ontwikkelingen waar uw retailformule mee te maken krijgt.

Wilt u zicht op ontwikkelingen met impact op uw retailformule?

Laat uw e-mailadres of
telefoonnummer achter. Dan nemen wij snel contact met u op.

Meer Info

Meer Info

Een contextanalyse op vier domeinen

Met ervaren onderzoekers doen we op basis van deskresearch onderzoek naar relevante ontwikkelingen binnen uw branche. Deze ontwikkelingen worden onderverdeeld in vier domeinen:

    • maatschappelijke ontwikkelingen
    • marktontwikkelingen
    • consumentenontwikkelingen
    • technologische ontwikkelingen

 

Wat levert het u op?

U ontvangt een compleet beeld van de markt en de klantwensen van vandaag en morgen. Dit schetsen we aan de hand van ontwikkelingen op de vier domeinen en een uitgeschreven toekomstbeeld van uw branche. Dit toekomstbeeld is een ideaal vertrekpunt voor uw aangescherpte retailvisie.

Wilt u zicht op ontwikkelingen met impact op uw retailformule?

Laat uw e-mailadres of telefoonnummer achter. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

Retaildesign

Creëer een retailomgeving die aansluit bij de kracht van uw merk en de behoeften van de consument.

Lees verder

Assortiment- en prijsstrategie

In twee sessies uw assortiment- en prijsstrategie herijken en verder ontwikkelen.

Lees verder

360 graden merkbeleving

In een intensieve workshop uw merkpositionering vertalen naar een 360 graden merkbeleving.

Lees verder

Formuleontwikkeling

Intensief ontwikkelingstraject om van uw retailformule een succesformule te maken.

Lees verder

Merkstrategie

Uw retailformule onderscheidend positioneren én voorkeur creëren bij uw doelgroep.

Lees verder

Strategisch retailvisietraject

Een gefundeerde visie en strategie waarmee uw retailformule klaar is voor de toekomst.

Lees verder

The Retail Future Lab

Continu op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, dé basis voor retailinnovatie.

Lees verder

Winkelanalyse

In hoeverre sluit uw winkel aan op de veranderende consumentenbehoeften?


Lees verder

Organisatieanalyse

Een compleet beeld van de interne organisatie achter uw retailformule.

Lees verder