Een objectief beeld van de sterktes én zwaktes van uw organisaties

Organisatieanalyse

Succesvolle retailers maken de verbinding tussen de kracht van hun organisatie en de behoeften van de consument. Dat kan alleen als u een duidelijk beeld heeft van uw retailorganisatie. Wij gaan voorbij buikgevoel en aannames, en maken een onafhankelijke analyse van de organisatie en de mensen die er werken.

Wat zijn op dit moment de grootste krachten en wat zijn de zwaktes?

Wilt u een objectief beeld van uw organisatie?

Laat uw e-mailadres of
telefoonnummer achter. Dan nemen wij snel contact met u op.

Meer Info

Meer Info

Uw organisatie onder de loep

We verdiepen ons in de historie, bedrijfsoriëntatie, kerncompetenties, cultuur en waarden van uw onderneming. Dit doen we door middel van diepte-interviews met sleutelfiguren in uiteenlopende disciplines. Daarnaast analyseren we bestaande strategische documenten en eigen bronnen.

Onderwerpen organisatieanalyse

Een organisatie-identiteit bestaat uit vijf aspecten. Onderstaand zijn deze vijf aspecten uiteengezet.

 

Wat levert het u op?

De organisatieanalyse geeft inzicht in de identiteit van uw organisatie. De kerncompetenties, cultuur, waarden, het interne imago en de sterktes en zwaktes van de interne organisatie worden blootgelegd. U ontvangt de resultaten in een complete vastlegging met daarin onze bevindingen uit de deskresearch in combinatie met de diepte-interviews. De belangrijkste inzichten presenteren we aan u.

Wilt u een objectief beeld van uw organisatie?

Laat uw e-mailadres of telefoonnummer achter. Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

Retaildesign

Creëer een retailomgeving die aansluit bij de kracht van uw merk en de behoeften van de consument.

Lees verder

Assortiment- en prijsstrategie

In twee sessies uw assortiment- en prijsstrategie herijken en verder ontwikkelen.

Lees verder

360 graden merkbeleving

In een intensieve workshop uw merkpositionering vertalen naar een 360 graden merkbeleving.

Lees verder

Formuleontwikkeling

Intensief ontwikkelingstraject om van uw retailformule een succesformule te maken.

Lees verder

Merkstrategie

Uw retailformule onderscheidend positioneren én voorkeur creëren bij uw doelgroep.

Lees verder

Strategisch retailvisietraject

Een gefundeerde visie en strategie waarmee uw retailformule klaar is voor de toekomst.

Lees verder

The Retail Future Lab

Continu op de hoogte van de laatste ontwikkelingen, dé basis voor retailinnovatie.

Lees verder

Winkelanalyse

In hoeverre sluit uw winkel aan op de veranderende consumentenbehoeften?


Lees verder

Contextanalyse & toekomstbeeld

Volledig op de hoogte van de belangrijkste ontwikkelingen voor uw retailformule.

Lees verder