Groei. Het heeft ons ontzettend veel gebracht. Meer geluk. Meer comfort en meer spullen. Maar ook ongelijkheid, overbelasting en uitputting van bronnen. Steeds meer retailers zien dat aanpassing van de manier waarop we produceren en consumeren nodig is. Ze ontwikkelen naast het verdienmodel ook een verbetermodel, waardoor ze niet alleen financiële winst realiseren, maar ook winst in welzijn en welbevinden.
Groeien met betekenisvolle impact Hoe ontwikkel je naast een verdienmodel ook een verbetermodel, realiseer je maatschappelijke groei en voeg je een relevante rol van betekenis toe in het leven van de klant?
- Boor nieuwe, duurzame verdienmodellen aan die focussen op delen en creativiteit
- Zorg voor minder verspilling in productieketens
- Steun lokale economieën en samenwerkingen met lokale leveranciers
- Help shoppers om hun bijdrage aan maatschappelijke initiatieven en een betere wereld te leveren
Hoe Crossmarks mij kan helpen? Crossmarks helpt retailers met het opstellen van strategische verbeterplannen, zodat je met je organisatie ook de goede kant op groeit.