In de genderneutrale winkel van het Duitse sportkledingmerk zijn naast de producten en collecties ook installaties te zien van lokale artiesten en zijn er talloze verwijzingen naar de connectie van Adidas Originals met muziek en mode. Zo is er een DJ-opstelling en een luidsprekersysteem met vintage behuizing dat kan worden gebruikt door klanten. Daarnaast is er een speciale ruimte voor de Adidas Spezial-collectie en is er een speciaal ontworpen Spezial-pooltafel waar klanten gebruik van kunnen maken.
De winkel bevat materialen van teruggewonnen houten vloeren en upcycled meubilair. Deze keuze dient als verwijzing naar de visie om tegen 2050 CO2-neutraal te zijn. Om de toewijding naar duurzaamheid te versterken is door middel van 3D-geprinte Stan Smith schoenen het logo van Adidas gevormd, waar levende planten in groeien.
De nieuwe flagshipstore wordt door Adidas gezien als een van de beste uitingen van het merk, dat wordt gecombineerd met creativiteit en duurzaamheid. De winkel wordt ook wel beschreven als een plek waar creatievelingen uit Londen samenkomen.