De pop-up store is een lust voor zowel je ogen als oren. Door de elementen in de pop-up store ontsnap je even aan de drukte van het alledaagse leven. Zodra je binnen staat kun je er niet omheen of je ziet overal gele kleuren, waardoor de ruimte warm en gastvrij aan voelt. De gele kleuren verwijzen naar de Connected Speaker campagne: Sounds Better Together.
In verschillende ruimtes zijn diverse luidsprekers van het merk beschikbaar. Daarbij hangen tussen de producten kunstwerken van opkomende artiesten. Er is een ruimte met een DJ-booth, waar je gebruik kunt maken van een klassieke draaitafel. Als je verder loopt kom je in de ruimte waar vinylplaten centraal staan. Je bladert hier door verschillende albums. Ook is er een demonstratieruimte. Hier is weinig licht aanwezig, zodat je je volledig kunt focussen op het luisteren naar muziek. Op geselecteerde data verandert de ruimte naar een Pitchblack Playback ervaring. Op deze momenten worden alle factoren die voor een mogelijke afleiding zorgen verwijderd. Daarbij wordt ook het licht uitgezet, zodat de akoestiek van Bang & Olufsen volledig centraal staat.
In de pop-up store is de speciale Beosound Level-luidspreker aanwezig. Dit is ’s werelds eerste consumentenelektronica die de duurzame cradle-to-cradle certificering heeft. Deze certificering geeft aan dat het product oneindig kan worden hergebruikt of onschadelijk kan worden afgebroken. Daarnaast worden diverse live-evenementen georganiseerd, zoals livemuziek, workshops en een whisky- bierproeverij.