De 19 ‘tijdelijke’ Bikini Berlin Boxes zijn een bijzonder fenomeen. De vormgeving van deze open boxes zorgt ervoor dat je vanuit allerlei hoeken en verdiepingen in het winkelcentrum, de kleine winkeltjes in kunt kijken en nieuwsgierig wordt gemaakt. Startende retailers en kleine merken krijgen in de Boxes de kans om, voor een maand of half jaar, te experimenteren met een fysiek verkooppunt. Hoe laagdrempelig kan je het maken? En dat niet alleen, voor jou als bezoeker zijn alle nieuwe winkeltjes ook super interessant! Bikini Berlin heeft daarmee een divers en exclusief aanbod. Dat maakt het een goede toevoeging op het Kurfürstendamm winkelgebied, waarin juist veel bekende winkelketens te vinden zijn. Dat Bikini Berlin een instant succes is, laten de cijfers zien. Binnen vier dagen stond de bezoekersteller op maar liefst 270.000. Conclusie: met deze modulaire insteek houdt Bikini Berlin het warenhuis ‘spannend’ voor iedereen!
In Bikini Berlin is ook must see Gestalten Pavilion te vinden.