Hightech makeover

Na een flinke renovatie in 2012 is Burberry erin geslaagd een monumentaal pand aan de Londense Regent Street om te bouwen tot een hightech retailtheater. Zodra je de flagshipstore binnenstapt, beland je in de wereld van Burberry waarin elk aspect van het modemerk kan worden ervaren via meeslepende multimediale content. Verder worden er evenementen georganiseerd waarin onder meer modeshows worden bekeken en muziektalenten een podium krijgen.

05.06.2015 | 765 x bekeken

Digitale wereld

In het atrium van de winkel stuit je op een groot digitaal scherm waar modeshows live op worden uitgezonden. Verspreid over de flagshipstore zijn zeker honderd digitale schermen geïnstalleerd. Wanneer je met een item langs deze schermen loopt, verschijnt er informatie over hoe het product is gemaakt en hoe je deze het best kunt combineren met andere items.

Ben je bij Burberry voor een cadeau? Dan kun je naar de gift wrapping station voor een gepersonaliseerde verpakking. Trek gekregen van al het moois dat de flagshipstore te bieden heeft? In het Thomas’s café kun je heerlijke Britse gerechten proeven.

Fotografie door Burberry en Sparkle Style.