Dramatische brandstore

Dolce & Gabbana heeft een creatief en innovatief winkelconcept geopend in de rijke wijk Aoyama in Tokyo. De dramatische brandstore van 550 m2 wil de ervaring van een webshop brengen en doet dit door scherpe contrasten en fantastische belichting. Het winkelinterieur is zwart en de producten poppen als het ware op van witte oppervlakken die extra zijn uitgelicht door spotlights. Zo wil Dolce & Gabbana het gat tussen online en fysieke retail dichten.

18.10.2016 | 2786 x bekeken

Gouden trap als eyecatcher

Het pand is zowel aan de binnen- als buitenkant helemaal zwart met hoge marmeren ramen van de grond tot het plafond. Eyecatcher is de gouden trap in het midden van de winkel. Deze geeft het gevoel van kracht en vertrouwen. Deze gouden trap leidt naar een ruimte waar de juwelencollectie van Dolce & Gabbana wordt verkocht. Naast de juwelen bestaat de collectie uit kleding, schoenen, accessoires en kleine lederen producten.