Zodra je de winkel binnenloopt kun je er niet omheen of je ziet dat dit niet zomaar een brillenwinkel is. Achteraan in de winkel zit een oude vrouw op een bankje. Dit is alleen niet zomaar een vrouw, maar een levensgrote en beweegbare robot. Op het bankje dommelt ze telkens in slaap om vervolgens weer wakker te schieten. Hiermee wil het merk laten zien wat je reacties en emoties zijn als je uit een droom ontwaakt en deze werkelijkheid is geworden. Voor de vrouw is dit dat ze weer contact heeft met haar jeugdvrienden, die je verderop in de winkel ziet. Dit zijn twee levensechte robot ezels, die tegenover elkaar staan op een verhoging. De ezels bewegen tegelijkertijd in spiegelbeeld van elkaar. De winkel toont zich als een futuristische droom, waarmee je een inkijkje krijgt in de jeugdherinneringen van de oude vrouw.
Als je verder loopt zie je een kinetische dennenboom die omhoog wordt gehouden door een grote robothand. Met deze futuristische installatie zie je hoe technologische machines in de toekomst zullen gaan helpen om herinneringen te herstellen. Voor het merk is de ervaring in de winkel van belang om de passie en toewijding voor brillen op je over te brengen.