Een flagshipstore op een unieke locatie

Waar Gucci zich in 1964 voor het eerst in Japan vestigde met een boetiek in Ginza, opent Gucci bijna 60 jaar later op dezelfde locatie een verbluffende nieuwe flagshipstore. In het luxe winkelgebied, waar ook winkels van o.a. Versace, Loewe en Louis Vuitton zijn gevestigd, tref je de winkel in een gebouw die volledig verpakt is in glas. Eenmaal binnen opent zich een ruimte waar ingetogen drama wordt gecreëerd door de verrassende en onverwachte combinatie van materialen.

17.05.2021 | 377 x bekeken

© Gucci
© Gucci
© Gucci
© Gucci

Het ‘Gucci-gevoel’ ervaren op vier verdiepingen

Het nieuwe flagshipstore van Gucci bestaat uit vier verdiepingen. Op de eerste twee verdiepingen zijn Gucci’s laatste collecties aan mode, schoenen, handtassen, accessoires, sieraden, brillen en parfums te bewonderen. In de schijnwerpers staan hoogwaardige en exclusieve stukken, zoals handtassen van kostbaar leer en geselecteerde sieraden.

De derde en vierde verdieping zijn nog niet open, maar zullen faciliteiten bieden die de winkelervaring van het luxemerk een boost  geven. Lang hoeven fans hier niet op te wachten, want in het najaar van 2021 opent de derde verdieping, waar zich het ‘Gucci Apartment’ bevindt. Hier kunnen klanten een plekje reserveren om kleding op maat te laten maken. Daarnaast kan de klant hier de Gucci Décor-collectie ontdekken. Later dit jaar opent het nieuwe restaurant ‘Gucci Osteria da Massimo Bottura’ op de vierde verdieping van het gebouw. Het menu is samengesteld door chefkok Massimo Bottura, in samenwerking met Karime Lopez, de chefkok van Gucci Osteria in Florence. Het is het eerste restaurant van Gucci Osteria dat in Azië opent.

© Gucci
© Gucci
© Gucci