Flagshipstore en fashionwalhalla

Groter, mooier en spraakmakender. Dat lijkt tegenwoordig het credo van H&M. Hun nieuwe vestiging aan het Rokin is daar hét perfecte voorbeeld van. Het voormalige pand van Maison de Bonneterie heeft namelijk méér dan zomaar een likje verf gekregen. De winkel is omgetoverd tot een flagshipstore met internationale allure. Het chique interieur is op zijn zachtst gezegd on-H&M’s te noemen. Glas-in-loodramen, grote deuren, authentieke lampjes en sierlijke kroonluchters. Het resultaat: een combinatie van eigentijdse stijl en historische glorie.

23.12.2015 | ... x bekeken

H&M
H&M
H&M
H&M

Alles onder één koepel

Overigens is niet alleen het pand zelf een lust voor het oog. Met zijn 3800 m² verdeeld over zes etages is het ook qua assortiment een paradepaardje van de Zweedse modegigant. Zo is onder meer een hele etage ingeruimd voor H&M Home, terwijl je je elders kunt verlekkeren aan schoenen, schoenen en nog eens schoenen. De in ere herstelde historische trappenhuizen verbinden al deze etages. Elk met een eigen design, passend bij de collectie die er verkocht wordt. Hierdoor biedt iedere verdieping een unieke shopervaring. En weet je het echt allemaal even niet meer? Maak dan een afspraak voor een privé shopsessie met een styliste. Waarbij je niet vreemd moet opkijken als je ineens bij H&M Beauty belandt voor gratis make-up advies. H&M is namelijk bezig met transformeren en dat zullen we weten ook.

H&M
H&M
H&M
H&M
H&M
H&M
H&M
H&M
H&M
H&M
H&M
H&M