Hunkemöller

Eerste Nederlandse HKMX-winkel

Hunkemöller lanceerde in 2013 het sportlabel HKMX als reactie op de toenemende aandacht voor een actieve levensstijl. Vorig jaar opende het sportlabel zijn eerste winkel in Berlijn. Nu is Nederland aan de beurt. De winkel van 94 m2 in het vernieuwde Utrechtse winkelcentrum Hoog Catharijne bevat vernieuwende elementen die HKMX tot leven brengen. Denk aan een ‘Sports Bra Finder’ en mobiel POS systeem. De mix van technologische snufjes en passende muziek creëert een energieke vibe en unieke merkervaring.

31.01.2018 | 3119 x bekeken

Technologische snufjes

De HKMX-winkel verschilt van andere Hunkemöller-winkels. Zo is de HKMX-winkel voorzien van een ‘sportbehamuur’ met een ‘Sports Bra Finder’, oftewel een interactieve touchscreen waarmee consumenten de perfecte bh kunnen vinden, afhankelijk van het intensiviteitsniveau. Verder wordt gebruik gemaakt van een mobiel POS systeem. Met dit systeem kunnen consumenten bestellingen plaatsen in de winkel.

Hunkemöller wil in de komende vijf jaar zeker vijftig HKMX-winkels openen.

Fotografie door Hunkemöller.