Hunkemöller

De ultieme Hunkemöller experience

Op Valentijnsdag opende Hunkemöller haar nieuwste flagshipstore in de Kalverstraat. De winkel telt 430 m2 over 3 verdiepingen met in totaal 13 paskamers, waarvan 1 experience paskamer. Je vindt er een nieuwe parfumbar, limited designer collecties, een lijn van wellness producten, een click & collect pick-up point en de allereerste HKMX Sports Collection shop in shop. Via een selfie mirror kun je jouw winkelmoment vastleggen en delen op de social wall.

16.02.2017 | 1333 x bekeken

Merkbeleving tot in de details

In de nieuwste flagshipstore wil Hunkemöller haar klanten de ultieme Hunkemöller experience bieden. Ieder sublabel van Hunkemöller heeft een eigen hoekje gekregen met een eigen uitstraling en bijbehorende paspoppen, paskamers en zelfs een eigen geurconcept.

Experience paskamer
In de experience paskamer kies je via een touchscreen uit verschillende belevingen; sport, seductive, beach en casual. De belichting en muziek worden aangepast naar jouw wensen en voor elke set wordt de juiste sfeer gecreëerd. De paskamers zijn extra ruim, zodat vriendinnen of moeders en dochters tegelijkertijd kunnen passen.

HKMX Sports Collection
In het souterrain vind je de allereerste HKMX Sports Collection shop in shop. Deze sportmodeafdeling heeft een eigen sfeer gekregen met o.a. een gietvloer en een brick wall, geïnspireerd door urban life. Met de HKMX body scanner meet je gemakkelijk jouw fitnessprogressie. De gekruiste neonbalken op het plafond en de houten ‘X’ op de muur verwijzen naar de naam van de sportcollectie ‘HKMX’.