ING

Bankkantoor van de toekomst

Met de opening van het bankkantoor van de toekomst in Amstelveen speelt ING in op onze snel veranderende samenleving. Nieuwe technologieën zorgen voor meer gemak en klanten regelen steeds meer zelf. ING begrijpt heel goed dat klanten liever thuis hun bankzaken regelen wanneer het hun uitkomt. En als klanten dan toch op kantoor komen, dan moeten ze het gevoel krijgen dat ze gasten zijn. Gastvrijheid staat daarom centraal in het bankkantoor van de toekomst.

27.12.2016 | 3143 x bekeken

Geïnspireerd door de horecawereld

Zowel in het ontwerp van het nieuwe bankkantoor, als bij de inrichting en de dienstverlening staat gastvrijheid centraal. ING heeft hiervoor inspiratie gezocht en gevonden in de horecawereld, waar gastvrijheid in het DNA zit. Het kantoor ziet er niet uit als een bank met balies en volgnummers, maar juist heel huiselijk met kleine huiskamers en lange houten tafels en zitjes. Voor de kinderen is er een speciale kidscorner. En de ING-adviseurs spelen de hoofdrol, zij zorgen voor de gastvrijheid.

Workshop digitaal bankieren
Voor klanten die graag op weg worden geholpen biedt ING workshops aan waarin een ‘tech genius’ (speciaal getrainde adviseur) alle mogelijkheden uitlegt van digitaal bankieren. Ook kun je voor reguliere bankzaken terecht bij het bankkantoor van de toekomst.