KARWEI

Pop-up living room

Met de pop-up store City Loft legt KARWEI de reizigers op Utrecht Centraal in de watten. Binnen deze multifunctionele ruimte kun je namelijk een kop koffie drinken, de telefoon (of jezelf) opladen, werken en tegelijkertijd wooninspiratie opdoen. Voor KARWEI is City Loft de tweede pop-up store op een high traffic locatie. De retailer heeft gemerkt dat het laden van het merk op plaatsen waar veel consumenten komen, belangrijk is. Benieuwd? City Loft is tot en met 10 september open.

06.09.2017 | 3512 x bekeken

Sneakpreview

Dit najaar lanceert KARWEI een nieuwe wooncampagne met vier indrukwekkende woonstijlen. De Utrechtse pop-up store geeft een sneakpreview van één van deze woonstijlen, namelijk City Loft. City Loft is geïnspireerd op het luxe leven in de stad, maar dan bereikbaar en betaalbaar voor iedereen. De stijl staat voor internationale allure met luxe, comfort en een opvallend design.

Vanwege het feit dat City Loft de stadse dynamiek omarmt, staat de pop-up store elke week in het teken van een andere Europese stad: Londen, Berlijn en Parijs. Reizigers maken elke week kans op gratis treintickets naar een van deze steden door een foto in de City Loft te maken en deze te delen op Instagram met de hashtag #karweicityloft. Een slimme online marketingstrategie waarin reizigers reclame maken voor het merk.

Stadsexperiment
KARWEI wil vaker gaan experimenteren met pop-up stores op high traffic locaties. Voor de retailer wordt het namelijk steeds lastiger om alle vierkante meters in de bouwmarkten relevant te vullen. Dit houdt verband met e-commerce. Machiel van der Sluis, formuledirecteur van KARWEI: “We zijn dus wel aan het voelen of een stadsconcept voor ons zou kunnen werken”. Eerder opende KARWEI de pop-up store Boutique Hotel in de Amsterdamse Kalverstraat. Daar heeft de retailer onder meer ontdekt dat het belangrijk is om het merk te laden op plaatsen waar veel consumenten komen.

Fotografie door KARWEI.