LADOR, een Koreaans haarproductmerk, heeft haar eerste flagshipstore geopend. Het bedrijf staat in het teken van a-better-me dankzij zijn hoogwaardige haarproducten boordevol natuurlijke ingrediënten en het gericht zijn op het verbeteren, de gezondheid en het uiterlijk van je haar.

01.05.2024 | ... x bekeken

© donggyu kim
© donggyu kim
© donggyu kim

Magneet

LADOR trekt voorbijgangers aan als een magneet. Al voordat je binnenstapt, begint de ervaring door de integratie van de buiten- en binnenruimte. Een unieke buitendouche, zichtbaar vanaf de straat, wekt nieuwsgierigheid en belangstelling op. Hoewel deze douche zelf niet gebruikt wordt, draagt dit bij aan een instagrammable winkelaanzicht. Eenmaal binnen word je overweldigd door een ervaring die alle zintuigen prikkelt, een volledige brand experience die perfect aansluit bij de moderne shopperbehoefte.

Curve of Embrace
Bij binnenkomst word je ontvangen door de ‘Curve of Embrace’ voorzien van stijlvolle wasbakken die een uitnodigende salonsfeer creëren – precies wat LADOR wil uitdragen. De inrichting, met opvallende items zoals de hemelsblauwe badkubus, de Oasis tafel en de parfumkamer, is niet alleen een lust voor het oog, maar ook slim geplaatst om een gestroomlijnde route door de winkel te realiseren. Alles passend bij wat je nodig hebt voor een goede haarverzorging. Dit zorgt voor een complete remarkable retail experience.

© donggyu kim
© donggyu kim
© donggyu kim
© donggyu kim