Lovehoney

Persoonlijke interactie

Lovehoney is een Britse online retailer in seksspeeltjes, lingerie en erotische geschenken. Speciaal naar de aanloop naar Black Friday en de feestdagen heeft Lovehoney haar allereerste fysieke winkel geopend in Covent Garden in Londen. In de pop-up store krijgen klanten  12 dagen lang de kans om met personeel te praten en advies te krijgen voordat ze kopen. Het is voor Lovehoney een nieuwe manier van in contact komen met klanten en nieuwe klanten enthousiast te maken.

14.11.2019 | 178 x bekeken

Leren van fysiek retailen

Online heeft Lovehoney een sterke community opgebouwd. Op de site staan meer dan 250.000 productreviews. Deze klantbeoordelingen zijn erg belangrijk voor Lovehoney. Het bedrijf heeft dedicated medewerkers die zich continu bezighouden met het lezen van deze beoordelingen en de informatie hieruit doorgeven aan productontwikkelingteams.
Lovehoney wil na 17 jaar alleen online retailen onderzoeken wat het kan leren van persoonlijke interactie met de klant in een fysieke winkelomgeving en hoe ze klanten op verschillende manieren kunnen helpen.

The sexual happiness people
Gewapend met de missie om seksueel geluk te bevorderen, verkoopt de pop-up winkel allerlei producten die prachtig worden ingepakt om zo onder de kerstboom te leggen. Er is een pick & mix station waarbij je je eigen 6-delige of 12-delige sexy geschenk kan samenstellen. Ook vind je er een speciale collectie lingerie voor de feestdagen. Verkoopmedewerkers staan klaar om je van advies te voorzien en je te helpen in het maken van de juiste keuze.

De Britse DJ, schrijfster en model en DJ Ashley James opende de pop-up store.