De koe staat centraal

Milkland is een zuivelmerk in Japan die hun producten halen van het eiland Hokkaido. Dit eiland staat bekend om het fokken van koeien, maar hebben ook aandacht voor het welzijn van het dier. In de nieuwe pop-up store van Milkland staat de koe ook centraal. Het interieur en exterieur is geheel in koeienprint, waardoor het lijkt alsof je een grote advertentie binnenstapt.

27.08.2019 | 605 x bekeken

Overal koeienprint

De pop-up store valt op in de straat door dat hele muur bedekt is met koeienprint. Als je wat beter kijkt zie je zelfs een koe tussen de vlekken door. Als je eenmaal binnenkomt in de pop-up store is er niet aan de koeienprint te ontkomen; zelfs het plafond is bedekt met de zwart-witte print. In de pop-up store kun je terecht voor een ijsje waarvoor je aan het eind van de store een topping-bar tegenkomt met diverse toppings, die je kunt toevoegen aan je ijsje. Ook deze topping-bar is volledig bedekt met de koeienprint. In de hoek naast de topping-bar staat een levensgroot beeld van een koe, die door het interieur van de winkel bijna niet opvalt. De pop-up store is een onderdeel van de nieuwe reclamecampagne van Milkland. Het opvallende en unieke interieur zorgt ervoor dat het een fotogenieke plek is geworden waar het haast onmogelijk is om geen foto of boomerang van te maken voor op Instagram.