Concept pop-up ruimte

KITH staat bekend om haar onderscheidende sneakerwinkels. De streetwear- en sneakerpionier viert haar 5-jarig bestaan samen met Nike door een conceptual pop-up space op Manhattan te openen die tot eind 2016 open is. Het gaat hier om de belevenis van de twee merken en het creëren van een blijvende herinnering. Als je terugkijkt op je aankoop, denk je terug aan de bijzondere ruimte met een customization area en KITH Treats bar.

05.09.2016 | 3812 x bekeken

Storytelling

Bij binnenkomst staan de Nike silhouettes in de spotlights. Hier zie je waar de inspiratie voor deze retromodellen vandaan kwam en de ontwikkeling naar de modellen van vandaag. Een mooie eyecatcher is de enorme footwear wall die opgebouwd is uit betonnen Nike schoendozen met verticaal het Nike X KITH logo van neonletters.

Gedurende de openingsmaanden vind je er een veranderende selectie Nike’s in speciale thema’s. Zo was er tijdens de Olympische Spelen een grote collectie van Nike’s huidige Olympic inspired sneakers te zien en waren historische Olympische producten uit Nike’s archief tentoongesteld.

Customizen & socializen
In de customization bar kun je verschillende limited en steeds wisselende Nike producten laten customizen. Ook is er een grote KITH Treats bar met cereal snacks zoals een milkshake, ijsje of created by Nike cereal specials geïnspireerd op Nike’s klassiekers. Je kunt van je KITH Treats genieten aan een lange witte bar en socializen met andere mensen of gewoon lekker rondkijken en genieten van de ruimte.

Door deze mix van architectuur, productpresentatie, lifestyle, customization en food zorgen Nike en KITH samen voor een bijzondere customer experience.