Innovatie en ambacht

In de Londense flagshipstore van Pepe Jeans vind je de nieuwste high tech features. Van interactieve schermen in smart fitting rooms tot een unieke LED-installatie waarop campagnes van het merk te zien zijn. En daar blijft het niet bij. Er is ook een customization station waar je denim kunt personaliseren met graphics, teksten, studs en meer. Het merk weet als geen ander hoe ze een premium merkbeleving en aangename shopping journey kunnen bieden.

18.05.2018 | 988 x bekeken

Gepersonaliseerde shopping journey

Alle items in de store bevatten labels met RFID-technologie. Zodra je één van de smart fitting rooms binnenloopt, worden je items direct herkend en op de interactieve schermen getoond. Je ziet hoe items binnen een bepaalde stijl staan en hebt de mogelijkheid om verschillende kleuren te kiezen. Voor een andere maat of kleur maak je via de schermen contact met de medewerkers zonder de paskamer te verlaten. Pepe Jeans bouwt op deze manier aan een database met de voorkeuren van haar klanten.

Fotografie door Pepe Jeans en James McDonald.