Een hub voor de baasjes

Petco heeft een flagship store geopend in New York voor het private label Reddy. De nieuwe winkel is de eerste fysieke winkel die exclusief is toegewijd aan het merk. Reddy is het premium lifestyle merk voor honden van Petco. De luxe winkel geeft je een interactieve ervaring. De winkel wordt gezien als een hub, zodat je je kunt binden met andere hondenbaasjes in New York.  

10.11.2021 | 2212 x bekeken

© Petco
© Petco

Het creëren van een community

De winkel is ontworpen met industrieel design, welke is gecombineerd met de kleuren en patronen van het merk Reddy. Je vindt hier exclusieve producten en je hebt de mogelijkheid om producten te personaliseren. Ook worden diverse interactieve ervaringen aangeboden. Voor het vinden van de perfecte stijl en pasvorm van de hondenkleding is er een pasruimte gemaakt. Daarnaast is in de winkel ook een Instagrammable wand, waar je de perfecte foto maakt samen met je hond. Verderop in de winkel staat een voedingsstation, waar je naast voeding en snoepjes ook supplementen vindt om de gezondheid van je hond een boost te geven. Via het Bark Board kun je zien of er updates in de community zijn. Als je even wil uitrusten ga je in de lounge zitten, waar je je telefoon oplaadt en gebruik kan maken van de beschikbare Wi-Fi.

Binnenkort zal een medewerker in de winkel voor je klaar staan, zodat je activiteiten met je huisdier kunt plannen, waaronder tripjes en wandelroutes. Daarnaast gaat de winkel evenementen organiseren verspreid door de stad. In de winkel maak je een afspraak voor een trimsalon, training en een dierenarts bij een Petco winkel in de buurt. De winkel fungeert als een uitvalsbasis voor hondeneigenaren in de stad. Er is een community gevoel gecreëerd, waarbij de band tussen het baasje en huisdier wordt vergroot.

© Petco
© Petco
© Petco
© Petco
© Petco
© Petco
© Petco
© Petco