De ultieme shopping experience

Modemerk Tommy Hilfiger heeft het begrepen, om mee te blijven doen in de top is innovatie het sleutelwoord. De Londense flagshipstore staat dan ook bol van de technologische elementen die de shopping experience tot een ultieme beleving maken. Er is een customization lab waar je jouw favoriete items kunt personaliseren, een digitale denimwall en interactieve spiegels met RFID-technologie. Tommy Hilfiger creëert zo een shopping journey waarin alle hobbels zijn weggenomen.

26.06.2018 | ... x bekeken

© Tommy Hilfiger
© Tommy Hilfiger
© Tommy Hilfiger
© Tommy Hilfiger
© Tommy Hilfiger

The store of the future

De vernieuwde flagshipstore heeft veel weg van ‘the store of the future’. Zo kun je via de denimwall je perfecte pasvorm vinden, of krijg je via de interactieve spiegels, die de RFID tags in kleding herkennen, suggesties voor matchende items of styling tips. Overal in de winkel vind je digitale schermen die perfect zijn geïntegreerd in het storedesign. Ook in het café, dat onderdeel is van de winkel, zijn digitale schermen te vinden. Hier kun je onder het genot van een kopje koffie door de collectie swipen en je favoriete items direct bestellen.

© Tommy Hilfiger
© Tommy Hilfiger