Het nieuwe concept van UGG

Vlak voor de feestdagen opent UGG een nieuwe flagshipstore op Fifth Avenue in New York. De winkel – van bijna 1200 vierkante meter ­– is de eerste met het nieuwe concept en weerspiegelt de veranderingen die in de loop der jaren in de producten zijn aangebracht; van hun klassieke, donzige laars tot de uitbreiding naar kleding, accessoires en huishoudelijke artikelen. In 2021 zal het nieuwe concept wereldwijd worden uitgerold.  

26.11.2020 | 452 x bekeken

© UGG
© UGG
© UGG
© UGG
© UGG
© UGG

UGG als lifestyle-merk

UGG ziet de nieuwe flagshipstore als de ultieme uiting van het merk, waarin ze de breedte en diepte van UGG als een echt lifestyle-merk onder de aandacht brengen en de klant de ultieme merkervaring bieden. De winkel is tot 2021 elke zondag vroeger geopend voor leger-, gezondheids-, brandweer- en politiemensen van 10.00 uur tot 12.00 uur. Daarnaast ontvangen zij 10% korting op de producten.

UGG viert het nieuwe concept met de FEEL LOVE-campagne
Om het nieuwe concept te vieren en contact te maken met de lokale gemeenschap is UGG de campagne ‘FEEL LOVE’ gestart. Hierbij staan drie moedige New Yorkers in het middelpunt. Colin Spoelman is één van deze drie New Yorkers. Hij heeft zijn distilleerderij in Brooklyn gebruikt om een dessinfecterend middel te ontwikkelen. Daarnaast is Melba Wilson onderdeel van de campagne; zij heeft als restauranteigenaar in Harlem maaltijden met korting aangeboden aan gezinnen. De derde New Yorker is Kimberly Llanto, een IC-verpleegkundige die anderen heeft aangemoedigd om zich aan te sluiten bij haar beroep.  ‘Buitengewone tijden vragen om buitengewone mensen, en de feestdagen zijn een tijd om ze te vieren’ aldus UGG. Als onderdeel van de campagne schonk UGG $30.000 aan goede doelen die zijn gekozen door de drie New Yorkers.

 

© UGG
© UGG
© UGG