De flagshipstore van Under Armour in het hart van Chicago beslaat twee verdiepingen en een oppervlakte van bijna 3.000 vierkante meter. Je vindt er de nieuwste innovaties van het merk in verschillende productcategorieën waaronder outdoor, teamsporten, fitness, hardlopen, golf, en zelfs sportvissen en jagen. Digital signage zorgt voor sterke activatie en merkbeleving in de winkel. Bij de ingang zie je een enorme LED-ring en LED-plafond, beide met een diameter van 30 meter en boven de roltrappen hangt een geweldige 5-zijdige LED-kubus tegen het plafond.
Bij de UA record kiosks kun je via je telefoon verbinding maken met Under Armour Record, ’s werelds grootste digitale health & fitness community. Jouw resultaten en trainingen bekijk je vervolgens op mini Macs die tegen een fraai vormgegeven wand staan opgesteld. Bij Optojump kun je een wedstrijdje doen wie het hoogst kan springen. Via lichtsensoren wordt de hoogte van jouw sprong gemeten. Het resultaat dat op een groot scherm komt te staan, kun je registreren en je ontvangt dan een mail over jouw score.