Touch, settle en experience

De showrooms van UPC in Polen, aanbieder van digitale televisie en internet, worden aangepast op de nieuwe strategie waarbij de drie pijlers touch, settle en experience centraal staan. Door deze strategie toe te passen willen zij een informele band creëren met de klant. De showroom is hierdoor voor iedereen toegankelijk. Ook als je geen product wil kopen, maar gewoon even een serie wil kijken, ergens wil werken of een product wil uitproberen. De showroom is ingedeeld in vier zones met ieder een eigen functie.

02.07.2019 | ... x bekeken

© Adam Grzesik
© Adam Grzesik
© Adam Grzesik
© Adam Grzesik
© Adam Grzesik

Vier verschillende zones

In samenwerking met Workplace, een architectenbureau gespecialiseerd in werkplekken, is UPC tot de vier zones gekomen waarbij de pijlers aan bod komen. Bij de ingang kom je terecht bij het ‘quick service point’, hier kun je meteen vragen stellen over producten en diensten van UPC. Voor privégesprekken kun je terecht bij de ‘American diner-style zone’, deze zone is deels geïsoleerd van de andere zones. Er hangt een comfortabele en relaxte sfeer, waardoor je een open gesprek kunt voeren met de verkoper. In de ‘living room zone’ kun je relaxen en tijd doorbrengen met vrienden of familie. Het is mogelijk om je favoriete tv-serie te kijken, een boek te lezen of te kijken naar UPC’s digitale services. Ook is het mogelijk om iets te drinken. In de ‘product display zone’ staan de producten van UPC centraal. Hier is het mogelijk om de producten van UPC uit te proberen en te kijken wat het best bij je past. De showroom staat hierdoor niet alleen maar in het teken van het verkopen van producten en diensten, maar met name om een informele band met de klant te creëren en klanten op een laagdrempelige manier kennis te laten maken met de producten en diensten van UPC.

© Adam Grzesik
© Adam Grzesik
© Adam Grzesik
© Adam Grzesik