Vodafone en Ziggo staan sterk in de markt. VodafoneZiggo vindt het dan ook zonde om alles wat de merken in de jaren hebben opgebouwd, overboord te gooien door onder een nieuwe merknaam verder te gaan. Vandaar dat Vodafone en Ziggo blijven bestaan en van elkaar gescheiden blijven, ook in de combiwinkel waarin een onderscheid tussen beide merken wordt gemaakt met de karakteristieke kleuren rood en oranje.
De combinatie van de producten en diensten laat VodafoneZiggo zien in de outdoor- en in-homezone van de combiwinkel. Voor de outdoorzone is een parkje gecreëerd. Je vindt er onder meer een smart fiets waar je geen slot op hoeft te zetten en die je nooit meer kwijt raakt dankzij locatiebepaling. Zodra je de in-homezone betreedt, krijg je het gevoel alsof je een huiskamer binnenloopt. Je kunt er alles uitproberen; mobiel, tv en internet, maar je vindt er ook producten en diensten over verlichting en veiligheid.
VodafoneZiggo is van plan om zeker 20 combiwinkels te creëren.
Fotografie door Vodafone en Ziggo.