Slimme prijsstrateeg

Dat de slimme prijsstrateeg We Are Labels snel groeit is duidelijk. Sinds 2010 heeft We Are Labels haar concept uitgebouwd tot zes filialen en een webshop. Vrouwen komen bij deze fashionretailer voor de exclusieve maar betaalbare internationale mode. Sinds 2015 kunnen ook mannen hun slag slaan bij We Are Labels. In de Utrechtsestraat is namelijk een ‘just for men’ winkel geopend met hetzelfde exclusieve maar betaalbare karakter waar de retailer om bekend staat.

12.10.2015 | 2079 x bekeken

Fashion met Scandinavisch tintje

Bij We Are Labels vind je de meest originele schoenen, kleding en sieraden van merken als Modström, Minimum, mbyM, Levi’s, Nümph. We Are Labels slaagt erin om zichzelf als exclusief te positioneren in combinatie met een betaalbare prijs. 80% van de kleding is geprijsd tussen de 40 en 80 euro. We Are Labels heeft met deze unieke ready-to-wear fashion het hartje van Nederlandse fashionlovers gestolen. Een goed voorbeeld van het ‘nieuwe midden’ in de fashionbranche, waarin price en value gecombineerd worden.