Crossmarks bouwt mee aan GAMMAformule

9.01. 2015 | 2584 x bekeken

GAMMA is een samenwerking gestart met Essent rondom energiebesparing en dak- en zolderverbouwing/renovatie. Hiervoor is een nieuwe verkoopomgeving gecreëerd op de bouwafdeling waarin alle aan de dak- en zoldergerelateerde productgroepen zijn geclusterd en waar de Essentadviseur ook een plek heeft. GAMMA heeft Crossmarks benaderd om de instore formulecommunicatie in deze nieuwe verkoopomgeving te optimaliseren. Voorafgaand aan de strategie en concepting heeft Crossmarks onderzoek gedaan naar de doelgroep, concurrentie en customer journey voor deze categorie. Op basis van de hieruit voortvloeiende inzichten is er een instore formulecommunicatieconcept ontwikkeld, waarbij ook andere communicatiekanalen van GAMMA zijn meegenomen. Na de succesvolle implementatie van het zolder/dakconcept heeft Crossmarks de opdracht gekregen om ook aan de slag te gaan met een vergelijkbare opdracht voor de nieuwe categorie raamdecoratie.

Al het nieuws
Het nieuwe Bike Totaal wil dat iedereen ‘m pakt
Lees verder
Hoe blijf je als winkelier succesvol? Onze Strategy Director geeft tips
Lees verder
Een nieuw restaurantconcept voor La Place
Lees verder