Crossmarks bouwt mee aan GAMMAformule

9.01. 2015 | 1933 x bekeken

GAMMA is een samenwerking gestart met Essent rondom energiebesparing en dak- en zolderverbouwing/renovatie. Hiervoor is een nieuwe verkoopomgeving gecreƫerd op de bouwafdeling waarin alle aan de dak- en zoldergerelateerde productgroepen zijn geclusterd en waar de Essentadviseur ook een plek heeft. GAMMA heeft Crossmarks benaderd om de instore formulecommunicatie in deze nieuwe verkoopomgeving te optimaliseren. Voorafgaand aan de strategie en concepting heeft Crossmarks onderzoek gedaan naar de doelgroep, concurrentie en customer journey voor deze categorie. Op basis van de hieruit voortvloeiende inzichten is er een instore formulecommunicatieconcept ontwikkeld, waarbij ook andere communicatiekanalen van GAMMA zijn meegenomen. Na de succesvolle implementatie van het zolder/dakconcept heeft Crossmarks de opdracht gekregen om ook aan de slag te gaan met een vergelijkbare opdracht voor de nieuwe categorie raamdecoratie.

Al het nieuws
Het jaar 2020 van Crossmarks
Lees verder
Een nieuw restaurantconcept voor La Place
Lees verder
Terugluisteren: Lori van Waes over de retailrecessie in een radio-uitzending van De Ondernemer
Lees verder