Albert Top geeft bij BNR Nieuwsradio zijn visie op supermarkten

2.04. 2015 | 3005 x bekeken

Dagelijks tussen 16:00 en 19:00 uur worden BNR Nieuwsradio luisteraars tijdens het BNR Spitsuur door Annette van Soest bijgepraat over het nieuws dat er vandaag toe doet. Woensdag 1 april belichte BNR Nieuwsradio het onderwerp ‘supermarkten van de toekomst’. Aanleiding van dit topic was dat supermarktketen Jumbo nu ook online de concurrentie aangaat met Albert Heijn. Jumbo gaat namelijk het aantal pick up points uitbreiden. Als algemeen directeur van Crossmarks werd Albert Top om zijn visie gevraagd.

Annette van Soest legde de volgende stelling aan Albert voor: ‘worden pick up points het boodschappen doen van de toekomst?’. Volgens Albert zijn pick-up points één van de vormen in de toekomst. De consument wil namelijk steeds meer gemak, tijdwinst en beleving. Dit zijn dan ook verschillende facetten waar supermarktketens op inzetten. Benieuwd naar de gehele visie van Albert Top? Beluister dan hier het gehele geluidsfragment.

Al het nieuws
Interview Marketing Report met Albert Top over marketing in de retailwereld
Lees verder
Een samenwerking tussen Crossmarks en ICI PARIS XL
Lees verder
Het nieuwe Bike Totaal wil dat iedereen ‘m pakt
Lees verder