Albert Top sprak over postchannel retailing bij What’s Going On In Retailing

8.04. 2016 | 2413 x bekeken

What’s Going On In Retailing vierde dit jaar haar 25-jarige jubileum met een groots programma. Het gerenommeerde congres was ook dit jaar weer de plek voor de nieuwste retailinzichten en –inspiratie. De interessante praktijkcases, nationale en internationale sprekers, bootcamps en workshops hebben de aanwezige 500 retailers volledig op de hoogte gebracht van de laatste trends en ontwikkelingen in retailing.

Albert Top sprak namens Crossmarks over postchannel retailing. De volle zaal met retailers luisterde naar Albert zijn verhaal over de implicaties van omnichannel voor een organisatie. Aan de hand van goede en slechte praktijkvoorbeelden is er een beeld gevormd van postchannel organisaties. Dit zijn organisaties die de klant daadwerkelijk centraal zetten in de retailformule en organisatie. In het middagprogramma kregen retailers de kans om tijdens de workshop dieper in te gaan op dit onderwerp, waarbij er gekeken werd hoe de retailer de volgende stap naar een postchannel organisatie kan maken.

Al het nieuws
Terugluisteren: Lori van Waes over de retailrecessie in een radio-uitzending van De Ondernemer
Lees verder
Whitepaper Van 1,5 meter naar 1,5 keer beter
Lees verder
RetailTrends Webinar: van 1,5 meter naar 1,5 keer beter
Lees verder