Copywriter Jaimie is onze nieuwste aanwinst

9.10. 2017 | 4019 x bekeken

Als onvervalste taalpurist weet Jaimie teksten loepzuiver op papier te zetten. Ze creëert intuïtief de juiste boodschap en weet de juiste snaar te raken. Daarnaast versterkt ze ons concepting team, waar ze onder de vleugels van onze art director haar onbegrensde creativiteit verkent als conceptontwikkelaar.

Jaimie in een notendop:

Waar ben je goed in?
Schrijven en content beheren. Schrijven kan ik ook voor 10 uur ’s ochtends. Praten niet.

Waar word je heel blij van?
Een tekst die je verrast. Goed eten en fijne drankjes. Mooie reizen waar je heerlijk kunt ontspannen én mooie foto’s kunt maken. Films en series. Onder een dekentje een goed boek lezen terwijl het buiten regent.

Waar mag men je ’s nachts voor wakker maken?
Niets. Ik vind slaap héél belangrijk. Nou ja. Misschien als ik de loterij heb gewonnen.

Wat is je lievelingsdier?
Vrijwel alles op vier pootjes wat geen interesse heeft in mij opeten. Als ik moet kiezen? Dan wint denk ik toch de hond. Of de panda (heb je weleens een babypanda gezien? Die zijn zó schattig!)

Wat is jouw grootste dagelijkse dilemma?
Wijn of geen wijn.

Wat weten je collega’s nu nog niet, maar binnenkort wel?Dat ik een nerd op hakken ben. Waar ik net zo makkelijk de luxepoes speel en mijn Louboutins uit de kast trek, hang ik ook in Star Wars pyjama op de bank voor een Game of Thrones marathon. Michelinster restaurants met verfijnd wijnarrangement gaan me net zo goed af als een bucket chickenwings met een flesje bier. Alles in balans. Ik speel ook graag Final Fantasy.

Al het nieuws
Het nieuwe Bike Totaal wil dat iedereen ‘m pakt
Lees verder
Hoe blijf je als winkelier succesvol? Onze Strategy Director geeft tips
Lees verder
Een nieuw restaurantconcept voor La Place
Lees verder