Crossmarks en TUI werken aan interne naamsveranderingscampagne

1.10. 2015 | 2858 x bekeken

Met ingang van 1 oktober wijzigt de naam Arke in TUI. Rondom deze ‘Name Change Arke’, hebben Crossmarks en TUI intensief samengewerkt aan zowel de realisatie van een interne als externe campagne.

Om TUI medewerkers bij deze ‘Name Change’ te betrekken is het verbindende en positieve thema ‘HELLO TUI’ ontwikkeld. Het thema symboliseert hét 1 oktober moment waar iedereen naartoe werkt. Binnen het thema omvat het laagdrempelige woord ‘HELLO’, dat tevens een internationaal karakter heeft, het gevoel van toelaten en welkom heten van de ‘nieuwe’ naam.

Voor het ondersteunen van de interne campagne is er hard gewerkt aan een intern magazine. In het magazine worden medewerkers meegenomen in alles wat er gebeurt rondom de naamswijziging. Verder is er een serie van korte maar opvallende filmpjes gemaakt waarin Frank Lammers, die al jaren de voice over van Arke is, de hoofdrol speelt. In de reeks filmpjes worden medewerkers op een ludieke wijze getriggerd om vaker het intranet, waar meer informatie over de naamsverandering te vinden is, te bezoeken. Als klap op de vuurpijl is op de avond voordat de naamswijziging plaatsvindt een ‘HELLO TUI’ feest georganiseerd om alle medewerkers te bedanken voor hun inzet.

Al het nieuws
Het nieuwe Bike Totaal wil dat iedereen ‘m pakt
Lees verder
Hoe blijf je als winkelier succesvol? Onze Strategy Director geeft tips
Lees verder
Een nieuw restaurantconcept voor La Place
Lees verder