Nieuwsartikel

Crossmarks helpt Halfords met haar verdere formuleontwikkeling

03.09.2015 | 1380 x bekeken

Om zich verder te ontwikkelen in haar retailformule is Halfords, winkelketen met 54 winkels en één van de grootste aanbieders in mobiliteitsproducten (fiets-, autoaccessoires en ouderenmobiliteit) in de Benelux, op zoek gegaan naar een passende partner. Na een uitgebreide strategische verkenning vanuit Crossmarks, heeft Halfords voor het strategisch retailadviesbureau uit Den Bosch gekozen. De toegevoegde strategische waarde, de wijze waarop Crossmarks meedenkt in nieuw realiseerbare businessmodellen en de doorvertaling naar marketing en promotie gaf voor Halfords de doorslag. Naast de formuleontwikkeling gaat Crossmarks Halfords ook ondersteunen met een pragmatische communicatiestrategie en bijhorende activaties.

Meer nieuws

Brabantse samenwerking Crossmarks en vanHaren

Lees meer

Crossmarks gaat samenwerking aan met Perry

Lees meer

Een avond vol retailinspiratie op de eerste editie van het NowHow kennisevent

Lees meer