Crossmarks krijgt een 8,7 van haar klanten

6.10. 2014 | 2047 x bekeken

Marketingvakblad Fonk Magazine doet ieder jaar onderzoek naar de klanttevredenheid van Nederlandse bureaus. Crossmarks doet het eigenlijk altijd goed in dit onderzoek, maar dit jaar zijn er echte uitschieters en staan we op de derde plek bij de middelgrote bureaus van Nederland. Zo scoren we op ‘omgaan met briefings’ een 9,0, wat goed is voor een eerste positie. Op ‘nauwkeurigheid’, ‘functioneren als sparringpartner’ en ‘proactiviteit’ neemt Crossmarks de tweede positie in bij de middelgrote bureaus. Zie hieronder onze totale ‘rapportlijstje’.

Onze rapportlijst:
Snelheid van werken 8,43
Relatiebeheer 8,86
Prijs-prestatie 7,43
Inzet & service 8,43
Administratief 8,14
Nauwkeurigheid van werken 8,43
Effectiviteit 7,57
Omgaan met briefings 9,00
Creativiteit 8,57
Functioneren als sparringpartner 9,14
Pro-activiteit 9,14

Algemene tevredenheid 8,71

Wij danken onze klanten voor deze mooie beoordeling!

Al het nieuws
Terugluisteren: Lori van Waes over de retailrecessie in een radio-uitzending van De Ondernemer
Lees verder
Whitepaper Van 1,5 meter naar 1,5 keer beter
Lees verder
RetailTrends Webinar: van 1,5 meter naar 1,5 keer beter
Lees verder