Nieuwsartikel

Crossmarks krijgt een 8,7 van haar klanten

06.10.2014 | 1965 x bekeken

Marketingvakblad Fonk Magazine doet ieder jaar onderzoek naar de klanttevredenheid van Nederlandse bureaus. Crossmarks doet het eigenlijk altijd goed in dit onderzoek, maar dit jaar zijn er echte uitschieters en staan we op de derde plek bij de middelgrote bureaus van Nederland. Zo scoren we op ‘omgaan met briefings’ een 9,0, wat goed is voor een eerste positie. Op ‘nauwkeurigheid’, ‘functioneren als sparringpartner’ en ‘proactiviteit’ neemt Crossmarks de tweede positie in bij de middelgrote bureaus. Zie hieronder onze totale ‘rapportlijstje’.

Onze rapportlijst:
Snelheid van werken 8,43
Relatiebeheer 8,86
Prijs-prestatie 7,43
Inzet & service 8,43
Administratief 8,14
Nauwkeurigheid van werken 8,43
Effectiviteit 7,57
Omgaan met briefings 9,00
Creativiteit 8,57
Functioneren als sparringpartner 9,14
Pro-activiteit 9,14

Algemene tevredenheid 8,71

Wij danken onze klanten voor deze mooie beoordeling!

Meer nieuws

Communicatieconcept Toyota-showrooms wordt uitgerold in heel Europa

Lees meer

Brabantse samenwerking Crossmarks en vanHaren

Lees meer

Crossmarks gaat samenwerking aan met Perry

Lees meer