Crossmarks Mindfuck logo is publieksfavoriet tijdens Sign+ Magazine 2018

13.11. 2018 | 3386 x bekeken

Vrijdag 9 november heeft het Mindfuck logo van Crossmarks de publieksprijs gewonnen tijdens het event van het vakblad Sign+ Magazine 2018. Tijdens dit event wordt de Sign+ Award uitgereikt voor het beste signproject over verschillende categorieën. Crossmarks was genomineerd in de categorie ‘Architectural Signage’.

Het logo, dat is ontworpen door designers van Crossmarks, Kelly van Hattem en Pim van der Linden, geeft een optische illusie. Als je vooraan in de gang staat, kun je op één punt het complete logo zien. Op het moment dat je de gang in loopt, begint het logo zich te vervormen in onherkenbare vlakken en lijnen. Het logo is met behulp van latex, spuitbussen en folie op de wanden, vloer en bureaus aangebracht door Studio Schoot.

Bekijk hieronder een filmpje van het logo:

Al het nieuws
Interview Marketing Report met Albert Top over marketing in de retailwereld
Lees verder
Een samenwerking tussen Crossmarks en ICI PARIS XL
Lees verder
Het nieuwe Bike Totaal wil dat iedereen ‘m pakt
Lees verder