Nieuws

Crossmarks Mindfuck logo is publieksfavoriet tijdens Sign+ Magazine 2018

13.11.2018 | 2139 x bekeken

Vrijdag 9 november heeft het Mindfuck logo van Crossmarks de publieksprijs gewonnen tijdens het event van het vakblad Sign+ Magazine 2018. Tijdens dit event wordt de Sign+ Award uitgereikt voor het beste signproject over verschillende categorieën. Crossmarks was genomineerd in de categorie ‘Architectural Signage’.

Het logo, dat is ontworpen door designers van Crossmarks, Kelly van Hattem en Pim van der Linden, geeft een optische illusie. Als je vooraan in de gang staat, kun je op één punt het complete logo zien. Op het moment dat je de gang in loopt, begint het logo zich te vervormen in onherkenbare vlakken en lijnen. Het logo is met behulp van latex, spuitbussen en folie op de wanden, vloer en bureaus aangebracht door Studio Schoot.

Bekijk hieronder een filmpje van het logo:

Meer nieuws

Communicatieconcept Toyota-showrooms wordt uitgerold in heel Europa

Lees meer

Brabantse samenwerking Crossmarks en vanHaren

Lees meer

Crossmarks gaat samenwerking aan met Perry

Lees meer