Nieuws

11.07.2017 | 1130 x bekeken

Responsive retailing staat op de kaart en de groei van Crossmarks zet door. We verwelkomen drie nieuw collega’s om de ontwikkeling van onze klanten te helpen versnellen. Roxanne en Bas gaan vooral aan de slag voor Toyota en Lexus, Veronique versterkt de creatieve afdeling. We stellen ze kort aan je voor.

Roxanne Vergeer – Go-getter
Procesbewaking, procescoördinatie, plannen en organiseren

Geen uitdaging is te hoog gegrepen voor ‘Go-getter’ Roxanne, bruisend van energie pakt zij iedere uitdaging met beide handen aan. Als gedreven projectmanager bewaakt zij het complete proces van bovenaf.

Bas Anders – Enthusiast
Retailcommunicatie, marketing en communicatie

Waar anderen stoppen gaat Bas verder. Zijn allround ervaring met online activaties, data en drukwerk in combinatie met de nodige retailkennis maken hem een prof in zijn vak. Samen met de klant rolt Bas een doordacht plan uit en ondersteunt daarnaast het complete proces.

Veronique van Oorschot – Identifier
Identity design, rebranding, art direction en vormgeving

Met haar analytische blik weet Veronique merkwaarden visueel te verfijnen en een passende persoonlijkheid te geven. Samen met haar intuïtieve manier van vormgeven dringt zij door tot de kern van het merk.

Wilt u meer weten over deze nieuwe collega’s of andere Crossmarkers, klik dan hier.

Meer nieuws

Communicatieconcept Toyota-showrooms wordt uitgerold in heel Europa

Lees meer

Brabantse samenwerking Crossmarks en vanHaren

Lees meer

Crossmarks gaat samenwerking aan met Perry

Lees meer