De beste vakanties van
TUI voor jou

15.12. 2016 | 1248 x bekeken

De vakanties voor aankomende zomer zijn weer te boeken en TUI grijpt dit moment aan om haar nieuwe branding campagne te lanceren.

Samen met Crossmarks heeft TUI de afgelopen maanden gewerkt aan de “Voor jou campagne”. De 30” commercial is op donderdag 15 december voor het eerst te zien op tv. De propositie van de campagne is:

Wat je vakantiewens voor deze zomer ook is, TUI heeft een passende vakantie voor jou.” , geheel in lijn met de merkstrategie om TUI top of mind te maken bij iedereen die aan vakantie denkt.

De tv-commercial is ontwikkeld in samenwerking met TUI International. Crossmarks heeft samen met TUI diverse scenario’s onderzocht om de commercial naadloos aan te laten sluiten op de Nederlandse markt.

Naast de 30” branding commercial, is er een serie 15” branding commercials gemaakt en 10” commercials met vakantie-aanbod.

De campagne loopt vanaf 15 december 2016 tot en met 19 februari 2017 en wordt aangejaagd in verschillende kanalen om alle doelgroepen voldoende te bereiken. Naast de tv-commercials hebben Crossmarks en TUI middelen uitgewerkt voor de kanalen: Tv branded content, radio, outdoor abri’s, Schiphol abri’s, retail, online en CRM.

Al het nieuws
Terugluisteren: Lori van Waes over de retailrecessie in een radio-uitzending van De Ondernemer
Lees verder
Whitepaper Van 1,5 meter naar 1,5 keer beter
Lees verder
RetailTrends Webinar: van 1,5 meter naar 1,5 keer beter
Lees verder