Nieuwsartikel

 Een nieuwe uitstraling voor Gociety Solutions

23.05.2016 | 2563 x bekeken

Gociety Solutions brengt de nieuwe generatie mobiele persoonsalarmering voor ouderen en hun informele en formele zorgverleners op de markt. In een handomdraai wordt een standaard smartphone voorzien van de gebruikersvriendelijke GoLivePhone App, die de normale complexiteit wegneemt, eenvoudig is te personaliseren en indien gewenst relevante zorgfuncties aanbied die het mogelijk maken om op afstand te monitoren. Een groeiende behoefte in een maatschappij waarin zorg steeds schaarser en duurder wordt.

Gociety Solutions gebruikt o.a. een patent op een systeem met val risicoanalyse welke proactief meet hoe groot de kans is op een val en en waar nodig dit direct meldt bij formele en informele zorgverleners. Gociety Solutions werkt hierbij in partnerschap met Samsung en Fraunhofer. Samen met deze partners richt Gociety Solutions zich op preventie en vroege indicatoren d.m.v. een mobiele applicatie en een wearable. De GoLivePhone App en GoLiveWear zijn ontworpen voor actieve en zelfstandige ouderen die eigen regie willen nemen over hun veiligheid, gezondheid en welzijn. Daarnaast is er ook nog de GoLiveAssist waarmee zorgverleners de mogelijkheid krijgen om hun naasten op afstand te ondersteunen.

home-connected-banner

In 2012 klopte Gociety Solutions bij Crossmarks aan met de behoefte om hun producten en diensten te internationaliseren. Daarbij was een nieuwe website een vereiste. Crossmarks heeft Gociety Solutions pragmatisch geholpen door ze te adviseren in strategie, communicatie en design; resulterend in een algehele nieuwe stijl en visuele identiteit.

Voorheen was de website voornamelijk op B2C gericht. De focus van het bedrijf is echter gaandeweg verschoven naar B2B. Derhalve is de ‘tone of voice’ geoptimaliseerd waardoor zorgverleners via het online platform doeltreffender aangesproken worden, zonder de B2C markt uit het oog te verliezen. Ook is de content aangescherpt en de gebruiksvriendelijkheid van de website geoptimaliseerd.

In de toekomst volgen ook aanpassingen met het oog op de internationale markt. Zo zullen er handleidingen in verscheidene talen worden toegevoegd en zal de website zelf ook in verschillende talen beschikbaar worden. De algehele nieuwe stijl heeft gezorgd voor een duidelijke vertaling van de propositie richting zorgverleners en ouderen. Gociety Solutions geeft te kennen erg tevreden te zijn over de samenwerking met Crossmarks en ziet met haar nieuwe site reeds een stijging in het aantal leads. Benieuwd? Neem zelf een kijkje op http://gocietysolutions.com.

 

Meer nieuws

Communicatieconcept Toyota-showrooms wordt uitgerold in heel Europa

Lees meer

Brabantse samenwerking Crossmarks en vanHaren

Lees meer

Crossmarks gaat samenwerking aan met Perry

Lees meer