Goudkoorts bij Fair Play Casino

18.07. 2016 | 2456 x bekeken

Op vrijdag 8 juli j.l. vond de grote finale van al weer de 5e Gold Rush plaats. Een landelijke, 6 weken durende actie onder de naam GOLD RUSH, waarbij spelers in één klap 10.000 of zelfs 50.000 euro rijker konden worden. Het enige wat de spelers hiervoor moesten doen, was een jackpot winnen. Na het winnen van de jackpot bepaalde het type automaat vervolgens welk ticket er ontvangen werd. Met deze tickets maakte men tijdens de trekking op de finaleavond – die via een livestream in de deelnemende casino’s kon worden gevolgd –  kans op respectievelijk 10.000 euro (zilveren ticket) of 50.000 euro (gouden ticket).

Crossmarks heeft in 2013 deze actie samen met Fair Play Casino’s ontwikkeld en inmiddels is deze voor de 5e keer succesvol uitgewerkt en begeleid (van realisatie middelen, organisatie event t/m de techniek).

The bigger the prize, the bigger the thrill!
Op de finaleavond werden vanuit een geheime locatie de winnaars via een livestream bekend gemaakt.

Alle ticketwinnaars konden in hun eigen casino meekijken hoe playmate Joy van Velsen samen met Lena Mazreku, onder toeziend oog van een notaris, de winnaars bekend maakten. Ze bouwden de spanning goed op. Eerst werden er honderden spelers met extra prijzen verrast – variërend van 20 tot 1000 euro – voordat ze overgingen tot de verloting van the big money: 10K en 50K. The big moment everybody had been waiting for!

Een speler van Fair Play Casino Emmeloord scoorde de 10.000 euro. The big winner stond deze keer met het winnende lot van 50.000 euro in Fair Play Casino Uden. Joy en Lena reisden naar beide winnende locaties af om de cheques persoonlijk te overhandigen en samen met de winnaars te proosten.

Gold Rush Lokale Pot
Deze twee vestigingen waren niet de enige locaties met gelukkige prijswinnaars. Ook in de overige deelnemende casino’s werd met geld gestrooid. Dankzij de ‘Gold Rush Lokale Pot-actie’ konden uiteindelijk achttien gelukkige winnaars hun gouden ticket inruilen voor 1000 euro en meer, en achttien zilveren ticketwinnaars konden 100 euro innen.

Money won is twice as sweet as money earned! (Paul Newman)

Al het nieuws
Interview Marketing Report met Albert Top over marketing in de retailwereld
Lees verder
Een samenwerking tussen Crossmarks en ICI PARIS XL
Lees verder
Het nieuwe Bike Totaal wil dat iedereen ‘m pakt
Lees verder